Ga naar hoofdinhoud

Aannemer BAM heeft veruit beste imago

Van alle landelijk opererende aannemers heeft BAM volgens de bouwsector het beste imago ontwikkeld. Dit blijkt uit recent onderzoek van USP Marketing Consultancy.

Het bouwbedrijf uit Bunnik wordt door 17 procent van de respondenten (uit het bouwpanel van USP) genoemd als aannemer die de afgelopen 5 jaar het meest het imago van beste aannemer van Nederland heeft ontwikkeld. Heijmans komt met 12 procent op de tweede plek op de voet gevolgd door Dura Vermeer (11%).

De laatste 5 jaar zijn turbulent geweest voor de bouwwereld en in het bijzonder voor de aannemerij. De parlementaire enquête Bouwnijverheid en de economische recessie van begin deze eeuw, maakten het bestaan van aannemers niet gemakkelijk. Bouwbedrijven kampten met een negatief imago en van een afnemend aantal projecten.

Uit het onderzoek blijkt dat BAM zich het best terug heeft geworsteld uit het ontstane negatieve imago: bijna één op de vijf respondenten vindt dat BAM de laatste 5 jaar het meest het imago heeft ontwikkeld als “de beste aannemer van Nederland”.

Bron: USP

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Met deze wekelijkse nieuwsbrief blijf je op de hoogte van het laatste nieuws uit de bouwtechniek.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.