Ga naar hoofdinhoud

Imagocampagne krijgt vervolg

De imagocampagne van Bouwend Nederland ‘De Bouw maakt het’ wordt vervolgd in 2008 en gaat daarmee zijn derde jaar in. Het doel van de campagne is om het echte beeld van de sector en alleen die daarin werkzaam zijn te tonen en te laten zien tot welke hoogstandjes de bedrijfstak in staat is.

Bouwend Nederland voert de campagne samen met zijn leden. Immers het beeld van de van de bouw- en infrasector wordt dagelijks gemaakt op de vele plekken waar de bouw- en infra ondernemingen met hun belangrijke werk bezig zijn.

Dag van de Bouw
Een onderdeel van de imagocampagne is de Dag van de Bouw. Op deze dag, die volgend jaar op 31 mei plaatsvindt, worden talloze uiteenlopende projecten en locaties opengesteld voor het publiek. Bij de tweede editie, die dit jaar is gehouden, waren er 208 projecten open.

Het betrof onder meer woonwijken, kantoorpanden, scholen, stadions, winkelcomplexen, wegen, viaducten, spoorverbindingen en multifunctionele gebouwen. Er kwamen ruim 67.000 bezoekers op af. De leden zijn geïnformeerd over de voortzetting en zijn opgeroepen om wederom aan de Dag van de Bouw deel te nemen.

Bron:Bouwend Nederland

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Met deze wekelijkse nieuwsbrief blijf je op de hoogte van het laatste nieuws uit de bouwtechniek.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.