In deze muur zijn de afvoerbuizen weggewerkt. De reden hiervan is niet echt bekend en wat voor nut zou het eigenlijk hebben?
Deze bouwfout werd ingestuurd door een lezer van Bouwwereld.nl. Heeft u ook een bouwfout? Zend hem hier in
In deze muur zijn de afvoerbuizen weggewerkt. De reden hiervan is niet echt bekend en wat voor nut zou het eigenlijk hebben?
Deze bouwfout werd ingestuurd door een lezer van Bouwwereld.nl. Heeft u ook een bouwfout? Zend hem hier in
Iemand moet zijn restanten toch ergens opslaan.
De reden van afvoerbuizen onbekend? Misschien om iets af te voeren?
Dom om dit als bouwfout te bestempelen. De reden en functie is duidelijk. Het is echter niet afgewerkt zoals we dat hier graag zouden zien.De plaatser van deze foto zou de locatie er wellicht bij kunnen zetten.
@eb
Ook mijn eerste gedachte. Ga eens op vakantie naar bijvoorbeeld Bulgarije. Kun je dit moois gewoon offline bekijken 😉
ziet nou niemand een poppetje met eenuitpuilend oog hierin?
Dit is kunst, geen bouwvout.
Leuke lekdorpel constructie ook daar boven het kozijn…
oogt mij ook niet nederlands en een hoog doe het zelf gehalte.
Zo te zien zijn de bovenste 2 van de cv ketel en de onderste van een afzuiging
Nu maar hopen dat er een keer klep geplaatst is in de onderste ! Anders weer een koolmonoxide slachtoffer